Najnowsze Wpisy

Zajebiście Komentarze (1)
16. września 2004 21:03:00
linkologia.pl spis.pl

eee... tam

..::dagu$::.. : :

Początki .... Komentarze (2)
14. września 2004 17:23:00
linkologia.pl spis.pl

Kurcze niecierpie początków ... Zalożylam tego bloga dlaego, że mój blog na wpasnialym serwerze blog.pl ... sie skopal jednym slowem :) Zapomnialam haselka, odeslali mi nowe, wpsiuje je iii??? Nic ... Wyslalam im e-maila z awanturą-CO TO MA BYĆ??!! W końcu zaplacilam kupe forsy i oni mi takie numery odstawiają? Heh...

Moj pierwszy pozadny blog byl wlasnie na tym sewerze.. ooo o tak ;) Pamietam, ze mialam login: wizka :] Calego bloga robila mi amazoncia (http://amazoncia.prv.pl) Jejku ciągle jej glowe zawracalam tym blogiem... :) Moj pierwszy szablon byl od madzi heh, to chyba wszytkim znana strona z ktorej pamietam moje zafascynowanie diddlami ktore zostalo mi to teraz :)) Duzo sie zmienilam ... Wtedy szlam do 6 klasy a teraz juz chodze do klasy 1 gimnazjum, lolek ;) ...Moze cos o mnie :]

No wiec urodzilam sie 20 grudnia 1991 roku :] Nazwali mnie Dagmara, calkiem, calkiem ;) Mam chyba 160 cm wzrost, albo niecale, kocham jezdzic konno i takie tam :) Ulubionu przedmiot w szkole... hmmm... Matematyka :) Dlaczego? Bo ja rozumiem od kiedy jestem w gimnazjum i to swietnie, ciagle sie zglaszam i dobrze odpowiadam :] Dobrze sie czuje w przedmiotach scislych, heh :] Ale nauka? Pfff... e tam ;)

Chyba juz zakoncze ta pierwsze denna notke, zanudzająca... (wole nie myslec ile osob usnelo :|) Pozdgnania nadszel czas... pa :*

..::dagu$::.. : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930123

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

pan-listonosz | nisia | cama | ironia | sonia89 | Mailing